Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

SMERFY

Kontakt do nauczycieli oddziału:

P. Danusia- DBonewicz@eduwarszawa.pl

P. Lidka- LidiaDabrowska@eduwarszawa.pl

Oddział pracuje w godz. 08:00-17:00


Zamierzenia wychowawczo - dydaktyczne: kwiecień

 „Chroń się przez kleszczami wszystkimi sposobami”- realizacja  tematu w oparciu  o materiały programu PSSE m.st. Warszawy

  • kształtowanie postaw warunkujących rozsądne zachowanie w sytuacji zagrożenia związanego z kleszczami
  • podniesienie poziomu wiedzy dzieci na temat chorób odkleszczowych
  • poznanie sposobów zapobiegania chorobom odkleszczowym
  • doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem
  • poznanie obrazu graficznego głoski [ł] – litery Ł, ł-ćwiczenia słuchowe, wzrokowe, grafomotoryczne i manualne  na podstawie poznanej głoski/litery
  • stwarzanie warunków do podejmowania samodzielnej aktywności poznawczej, np. oglądanie książek, samodzielność w wyborze kart pracy
  • osłuchiwanie się dzieci z piosenkami i krótkimi tekstami w języku angielskim
  • rozwijanie aktywności ruchowej - m.in. udział w międzynarodowej akcji promującej jogę dla dzieci
  • kształtowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami

W krainie muzyki

  • rozpoznaje i nazywa instrumenty muzyczne po wyglądzie i po brzmieniu
  • wzbogacenie zasobu słownictwa związanego z omawianą tematyką: muzyk, nuty, orkiestra, koncert
  • organizacja przestrzeni do rozbudzania zainteresowań światem  liczb- zabawy z liczbą/ cyfrą 10 stwarzanie warunków do rozbudzania zainteresowań światem liter- poznanie głoski/litery F, f
  • wzbogacanie słownictwa w języku angielskim poprzez naukę nazw instrumentów muzycznych
  • stwarzanie warunków do rozwijania zainteresowań i zdolności dzieci
  • rozwijanie umiejętności współpracy w zespole
  • doskonalenie umiejętności budowania zdań na podstawie ilustracji
  • stwarzanie warunków do wyrażania uczuć podczas ekspresji muzyczno- ruchowej
  • rozwijanie aktywności twórczej podczas wykonywania prac plastycznych

 Nadchodzi Wielkanoc

  • poznanie tradycji i symboli świąt wielkanocnych
  • wzbogacenie zasobu wiedzy i słownictwa czynnego związanego z omawianą tematyką: pisanki, kraszanki, śmigus-dyngus
  • wprowadzenie dzieci w atmosferę zbliżających się świąt
  • poznanie i zastosowanie nowej techniki zdobniczej- decoupage
  • rozwijanie słuchu fonematycznego- tworzenie słów rymujących się
  • doskonalenie analizy i syntezy fonemowej, podejmowanie prób czytania wyrazów o prostej budowie fonetycznej i krótkich tekstów-w zależności od potrzeb i możliwości psychofizycznych dzieci
  • poznanie obrazu graficznego głoski [j] – litery J, j -ćwiczenia percepcji słuchowej i wzrokowej w oparciu o poznaną głoskę/ literę
  • zachęcanie do posługiwania się poznanymi słowami, zwrotami w języku angielskim podczas codziennych aktywności
  • utrwalanie zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kulturalnego zachowania się podczas wycieczek pieszych i środkami komunikacji miejskiej

Wyprawa w kosmos

  • rozbudzanie zainteresowań otaczającym wszechświatem
  • poznanie planet Układu Słonecznego i ciekawostek na ich temat
  • poznanie idei Dnia Ziemi
  • wzbogacanie słownictwa w j. polskim i angielskim
  • stymulowanie logicznego myślenia
  • poznanie znaku graficznego głoski R literę R, r-ćwiczenia słuchowe, wzrokowe i grafomotoryczne
  • stymulowanie rozwoju mowy czynnej i biernej
  • rozwijanie inteligencji przyrodniczej i logiczno- matematycznej
  • stwarzanie sytuacji sprzyjających rozwojowi samodzielności dziecka

ABC…o Polsce

  • zapoznanie dzieci z topografią swojego kraju w oparciu o mapę Polski
  • utrwalanie wiedzy na temat symboli narodowych
  • utrwalanie układu choreograficznego tańca narodowego- poloneza
  • stymulowanie logicznego myślenia podczas zabaw z kodowaniem w oparciu o materiały programu ”Uczymy dzieci programować”
  • kształtowanie umiejętności współdziałania w małym zespole i w grupie
  • rozwijanie poczucia przynależności narodowej
  • promowanie aktywności na powietrzu